MIKA

2013-02-08
12:00:47

8 Februari 2013
Hoj hoj på er allesammen!
 
Nu har jag faktiskt varit så duktig att jag tagit lite bilder på lägenheten. Inte de bästa, men iallafall. De kommer i ett separat inlägg senare idag.
 
Det har  hänt en hel del den senaste tiden, har varit på Rockbaren två gånger, ikväll blir den tredje, haft Camilla och Axel på besök, varit på två konserter, Sonata Arctica och Asking Alexandria, varit på Bröllopsmässa med vänner, haft "pyjamasparty", varit i skolan, haft Alex här en massa med mer.
 
Idag så har jag städat och sen ikväll ska jag dra på Rockbaren och träffa Camilla + 1. Fast nu, först och främst, ska jag äta frukost. (Lunch?) Är så jädrans hungrig. Postar bilder på lägenheten om ett litet tag.
 
PEACE!

// Mika
Taggar: 2013, 8, Alexandria, Arctica, Asking, Asking Alexandria, Bröllop, Bröllopsmässa, Februari, Gothenburg, Mässa, Rockbaren, Sonata, Sonata Arctica, lägenhet;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: